pondelok 3. júla 2017

Necelých 1600 kilometrov

som urobila od vtedy, čo som mala bicykel v servise. Vymenili mi vtedy nielen nový plášť na zadnom kolese, ale aj reťaz, novú radiacu a brzdovú páku, zvonček a naposledy aj nový stojan. Práve ten posledne menovaný komponent z môjho bicykla už potrebujem znovu vymeniť.

Nedávno som sa čudovala, prečo mi vypadáva posuvná časť nohy, keď chcem bicykel niekde postaviť a odbehnúť za objektom, ktorý chcem vyfotiť. Robím to často, no aj tak sa mi zdá, že tých 1600 najazdených kilometrov s novou nohou je veľmi málo na to, aby materiál, z ktorého je vyhotovená, praskol. Mám taký pocit, že čím menej kilometrov odjazdím, tým viac potrebuje môj bicykel investícií do opráv 😞







Musím však priznať, že nie prasknutá noha bicykla mi nedovoľuje bicyklovať. U nás v poslednej dobe stále fučí, že mne sa veru na bicykel nechce ísť. Predtým boli horúčavy, takže stále je niečo, čo sa mi nepáči. Dnes by som rada niekde išla aj ďalej, dúfam, že počasie zostane také, aké momentálne je. Nafúkam si kolesá a pôjdem. Či to tak naozaj urobím, o tom sa určite dozviete.




Koľko by mi vydržal, keby som ho tak nabalila, ako sú tieto dva bicykle?
 Musím si začať všímať u iných ľudí, akú nohu používajú. Toto je už moja tretia.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára